Новий PEUGEOT e-PARTNER: все такий же ваш надійний партнер, але тепер — з електроприводом

Інформація розміщена на правах реклами:

Бренд PEUGEOT став першим виробником, хто пропонує повну лінійку комерційних електромобілів в Європі і робить особливий акцент на просуванні даних інновацій. Сьогодні гамма PEUGEOT поповнилася моделлю PEUGEOT e-PARTNER — повністю електричною версією добре відомого вена PEUGEOT PARTNER, який є лідером європейського ринку в своєму класі. Новинка пропонує запас ходу до 275 км (WLTP), вибір розміру і типу кузова, корисний об’єм до 4,4 куб. м, вантажопідйомність до 800 кг. Таким чином, PEUGEOT e-PARTNER готовий стати надійним партнером для тих клієнтів, яким потрібні всі ключові переваги моделі PEUGEOT PARTNER, але обов’язково з електроприводом.

На додаток до вже відомих моделей PEUGEOT e-EXPERT і PEUGEOT e-BOXER, сьогодні Бренд поповнив свою лінійку електромобілем PEUGEOT e-PARTNER.

Новинка виступає унікальним розширенням в гамі славної моделі PEUGEOT PARTNER, яка розійшлася по світу в кількості близько 2 млн. автомобілів. Вперше вен PEUGEOT PARTNER був представлений в 1996 році і з тих пір покупці вже більше 100 країн могли придбати для себе цей універсальний автомобіль. У поточний момент випускається автомобіль PEUGEOT PARTNER третього покоління, який заслужив престижну нагороду «Міжнародний вен року 2019» (International VAN of The Year in 2019).

І сьогодні гамма Бренда поповнилася новою моделлю — повністю електричним веном PEUGEOT e-PARTNER, який пропонує:

  • запас ходу до 275 км (по циклу WLTP, дані вимагають остаточного підтвердження);
  • два варіанти розміру кузова — стандартний або подовжений кузов;
  • два типи кузова — повністю вантажний вен (перевезення до трьох людей, включаючи водія) або вантажопасажирський варіант (перевезення до п’яти людей, включаючи водія);
  • вантажопідйомність до 800 кг;
  • можливість буксирування причепа до 750 кг;
  • корисний об’єм вантажного відсіку до 4,4 куб. м — ідентично версіями з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ).

Таким чином, новинка пропонує всі ключові якості моделі PEUGEOT PARTNER, додаючи до них переваги електричної версії PEUGEOT e-PARTNER: в’їзд в центральні частині європейських міст, цифровий «кокпіт» PEUGEOT i-Cockpit, тд.

Електро-еволюція ринку компактних комерційних венів

Обсяг європейського ринку компактних комерційних автомобілів (F1) складає близько 613 тис. одиниць на рік. І вен PEUGEOT PARTNER заслужено є його лідером. Важливо відзначити, що продажі даної моделі постійно зростають, починаючи з запуску третього покоління автомобіля в 2018 році.

Згідно ринковим дослідженням, більшість водіїв подібних комерційних венів проїжджають в день менше 200 км — в такому випадку вибір електричної версії PEUGEOT PARTNER виглядає цілком логічним. Адже дана модифікація може запропонувати всі ключові переваги моделі PARTNER, додаючи до цього бонуси електрифікації: безперешкодний в’їзд до центральної частини більшості європейських міст, а також вигоду експлуатації.

100% електромобіль — нове покоління венів пропонує новий рівень ефективності

Створений на основі EMP2 (Efficient Modular Platform 2), як мульти-енергетичній платформі, новий вен PEUGEOT e-PARTNER пропонує на 100% електричний привід: електромотор потужністю 100 кВт з обертовим моментом 260 Нм і тяговий акумулятор на 50 кВтг.

Не пропусти:   Главные автоновости дня: 02 февраля 2021

Важливо відзначити, що електромотор забезпечує миттєву реакцію на натиснення педалі акселератора, а також відсутність вібрацій і викидів вихлопних газів (CO2) під час їзди. Електричний силовий агрегат — електромотор, інвертор-конвертор (DC / AC-перетворювач струму) — ідентичний такому в моделі PEUGEOT e-EXPERT. Аналогічно останньому, також в приводі використовується редуктор з оптимізованим передавальним числом під певне допустиме завантаження.

В результаті новинка PEUGEOT e-PARTNER відрізняється наступними характеристиками (ще вимагають остаточного підтвердження):

  • максимальна швидкість 130 км/год;
  • розгін 0-100 км/год за 11,2 секунди;
  • прискорення 80-120 км/год за 8,9 секунди.

Новинка PEUGEOT e-PARTNER доступна в двох типах кузова за розміром — стандартному і подовженому — проте обидва варіанти отримують однотипний акумулятор ємністю 50 кВтг. Акумулятор складається з 18 модулів і забезпечує запас ходу до 275 км (згідно вимірювального циклу WLTP, Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Електричний вен PEUGEOT e-PARTNER також отримав комбіновану рідинну систему охолодження: тепло від акумулятора використовується для обігріву салону. Це допомагає знизити витрату енергії для обігріву салону і, таким чином, збільшує запас ходу. Крім того, рідинна система охолодження дозволяє підтримувати оптимальну робочу температуру акумулятора, що сприяє продовженню терміну його служби.

Для новинки PEUGEOT e-PARTNER запропоновано два типи вбудованих зарядних пристроїв: 1-фазний потужністю до 7,4 кВт або 3-фазний потужністю до 11 кВт. Лючок для підключення зарядного кабелю розташований на задньому лівому крилі. Як джерело живлення може виступати звичайна розетка, пристрій типу «Wallbox», публічна потужна зарядна станція. В результаті новинка дає повну свободу вибору: можна заряджатися вдома і на роботі, або на спеціальних публічних зарядних станціях.

Залежно від джерела живлення і потужності вбудованого зарядного пристрою, змінюється і час повної зарядки акумулятора:

  • звичайна побутова розетка з силою струму до 8А — повна зарядка акумулятора за 31 годину;
  • побутова розетка з силою струму до 16А — повна зарядка акумулятора за 15 годин;
  • джерело струму Wallbox з потужністю до 7,4 кВт — повна зарядка акумулятора за 7,5 годин;
  • джерело струму Wallbox з потужністю до 11 кВт і 3-фазнтй вбудований зарядний пристрій потужністю до 11 кВт — повна зарядка акумулятора за 5 годин;
  • публічна «швидка» зарядна станція з допустимою потужністю до 100 кВт —  заряка акумулятора до 80% від номінальної ємності за 30 хвилин.

Кокпіт-салон, створений відповідно до специфічних запитів електромобіля

Електричний вен PEUGEOT e-PARTNER отримав ряд відмінностей в салоні, які дозволяють максимально повно використовувати можливості його електричного силового агрегату.

Перш за все, електромобіль PEUGEOT e-PARTNER пропонує селектор для вибору режимів руху, яких всього передбачено три:

  • «Eco» з максимально допустимою потужністю 60 кВт (190 Нм) — максимальна дальність ходу на одній повній зарядці акумулятора;
  • «Normal» з максимально допустимою потужністю 80 кВт (210 Нм) — ідеальний компроміс для щоденних поїздок, достатня потужність і запас ходу;
  • «Power» з максимально-допустимою потужністю 100 кВт (260 Нм) — відмінна динаміка навіть в умовах повного завантаження.
Не пропусти:   Кросовери Chery як ніколи близько

Також електричний вен PEUGEOT e-PARTNER оснащений системою рекуперації енергії з двома рівнями ефективності:

  • «помірний» рівень надає плавне уповільнення, наче на звичайному автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння відпустити педаль акселератора.
  • «інтенсивний» рівень активується окремим перемикачем «B» (Brake) і надає більш активне уповільнення при відпуску педалі акселератора, що дозволяє ефективно збирати енергію для збільшення запасу ходу.

Всі версії електричного вена PEUGEOT e-PARTNER оснащені «ручним» стоянковим гальмом з електроприводом — вперше для моделі PARTNER взагалі. На додаток до простору в салоні, дана система також забезпечує щоденний комфорт і зручність у використанні.

Салон новинки виконаний у фірмовій концепції PEUGEOT i-Cockpit, проте він кілька еволюціонував відповідно до вимог електрифікованих автомобілів. Наприклад, тепер на передній панелі є два додаткових покажчика. Як опція пропонується 100% цифровий 10-дюймовий дисплей з HD-розширенням: вперше в даному сегменті венів. Відображення інформації на дисплеї виконано в характерному стилі найсучасніших моделей PEUGEOT, його можна легко налаштовувати і конфігурувати. Оригінальна панель приладів, розташована над рульовим колесом, забезпечує відмінний огляд для водія і може запропонувати максимум корисної інформації: дані бортового комп’ютера, карту навігації, роботу допоміжних систем допомоги, пр.

Задоволення від водіння — кожен день

Електричний вен PEUGEOT e-PARTNER органічно об’єднав невеликі зовнішні розміри з максимальними вантажними можливостями. Акумулятор розташований в нижній частині кузова і ніяк не позначається на корисному обсязі вантажного відсіку.

Разом з тим, низьке розташування акумулятора означає поліпшення стабільності під час маневрування. Крім того, акумулятор є додатковим підсилюючим елементом, завдяки якому зростає жорсткість кузова. Таким чином, особлива конструкція електричного вена гарантує надійність, витривалість, задоволення від їзди.

Підвіска налаштована так, щоб забезпечити комфортну поїздку в будь-яких умовах — коли вен повністю завантажений, або порожній. Ходова частина електричної моделі PEUGEOT e-PARTNER ідентична версіями автомобіля з традиційним двигуном внутрішнього згоряння.

Управління новинкою PEUGEOT e-PARTNER виявляється дуже простим і зручним. Наприклад, маневрування на тісних вулицях істотно спрощує діаметр розвороту лише 10,8 м (версія зі стандартним кузовом). Ще одна важлива деталь: висота кузова менше 1,9 м гарантує доступ практично на всі парковки, включаючи і підземні.

Широкий вибір модифікацій електричного вена PEUGEOT e-PARTNER: для всіх і для кожного

Новинка PEUGEOT e-PARTNER пропонується у версіях, аналогічно фургону з традиційним двигуном внутрішнього згоряння:

  • кузов типу «Van» (вен, суцільнометалевий закритий фургон, стандартний кузов довжиною 4,4 метра або подовжений кузов 4,75 метра, три посадочних місця включаючи водія);
  • кузов типу «Deep cab» (вантажопасажирський варіант, п’ять посадкових місць з урахуванням водія, тільки подовжений кузов 4,75 метра).

Широкі можливості трансформації знаходять свій прояв у модульному 3-місному салоні Multiflex, який встановлює нові стандарти в класі по своїй універсальності і гнучкості в управлінні простором. Пасажирське сидіння може приймати різні форми, що гарантує різну функціональність:

  • перевезення відразу трьох людей — завдяки наявності додаткового центрального сидіння, вен дозволяє перевозити відразу невелику бригаду людей разом з їх обладнанням;
  • рівна підлога і люк дозволяють розмістити будь-які довгоміри – до 3,09 м для стандартного кузова або навіть 3,44 м для подовженого кузова;
  • центральна частина спинки сидіння може складатися і перетворюватися в столик – в результаті виходить «офіс на колесах»;
  • додатковий корисний об’єм до 500 л в передній частині кузова – для перевезення всіх необхідних речей, інструменту, вантажів;
  • ящик-ніша під центральним сидінням з можливістю замикання – для надійного зберігання важливих документів, дорогого обладнання, особистих речей.
Не пропусти:   Taycan Cross Turismo: бесшумно раздать по «грунтовкам»

Корисний об’єм вантажного відсіку досягає 4,4 куб. м для версії з подовженим кузовом (3,8 куб. м для версії зі стандартним кузовом), що повністю відповідає даним показниками в звичайному автомобілі-вені PEUGEOT PARTNER з традиційним двигуном внутрішнього згоряння. Максимальна вантажопідйомність може досягати 800 кг – кращий показати в класі серед інших подібних електричних моделей.

Електричний вен PEUGEOT e-PARTNER намагається максимально повно відповідати запитам покупців, навіть з урахуванням ряду специфічних потреб. Тому в гамі новинки було підготовлено відразу кілька спеціальних версій: PRO або PREMIUM (високий рівень комплектації), ASPHALT (спеціально для водіїв і далеких поїздок), GRIP (спеціально для суворих умов експлуатації).

Ще більше комфорту і безпеки — в кожній поїздці

Новинка PEUGEOT e-PARTNER може запропонувати численні системи і технології, які забезпечують безпеку, комфорт, простоту управління електромобілем:

  • безключовий доступ і запуск електродвигуна кнопкою;
  • протибуксовочна система Advanced Grip Control з вибором з п’яти режимів роботи;
  • бездротова зарядка для смартфона;
  • система допомоги при старті в гору;
  • камера заднього виду Visiopark з кутом огляду 180°;
  • панорамний огляд заднього виду (огляд ззаду і з боку пасажира, картинка на 5-дюймовому дисплеї в дзеркалі заднього виду);
  • круїз-контроль і обмежувач швидкості;
  • контроль і попередження про виїзд зі свого ряду руху (Lane departure warning system);
  • функція попередження про можливе зіткнення;
  • система автоматичного екстреного гальмування;
  • попередження про втому водія (Driver Warning Alert);
  • система зчитування дорожніх знаків і видачі рекомендація водієві;
  • функція автоматичного перемикання світла «ближній / дальній»;
  • моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього виду;
  • система стабілізації причепа;
  • індикатор перевантаження.

З урахуванням того, що смартфони сьогодні стали невід’ємною частиною нашого щоденного життя, в новому вені PEUGEOT e-PARTNER даному питанню приділяється окрема увага. Так, центральний сенсорний дисплей має функцію MirrorScreen, а також підтримує сумісність зі смартфонами по протоколам Apple CarPlay і Android Auto.

Ще один приклад турботи про безпеку: у місті, при русі на швидкості до 30 км / год, під час руху електромобіля подається звуковий сигнал. Це зроблено для більшої безпеки пішоходів, щоб вони заздалегідь чули наближення електромобіля. Звуковий сигнал подається як при русі вперед, так і при русі назад.

Продажі нового електричного вена PEUGEOT e-PARTNER стартують в Європі вже в другій половині 2020 року, електромобіль буде випускатися на заводі Бренду в місті Віго (Vigo), Іспанія.

Источник news.infocar.ua